Egy gépnél jelentkezett eddig, én többfajta oprendszert próbáltam rajta,
mindegyikkel hasonló volt a jelenség.
A szervíz által javasolt HP Vision Diagnostics semmi hibát nem talált,
letöltettek velem mindenfajta frissítéseket a bios és satöbbihez,
de azt nem sikerült telepíteni, mert már bekapcsolni sem lehet, csak villog a led a bekapcsológombon.