>Munka közben fagyott le, nem volt köthető semilyen programhoz,
mindegy volt neki, hogy mibe fagyott bele.

Szerintem valami driver és beállítás kavar be.

Amelyik masina a legtöbbet lefagy legalább csinálnék egy memtest-et, nehogy hardver hiba legyen. Utána tiszta telepítés és teszt egy pár géppel (de imaget is készíts, mert ha jó így a vas, akkor utána könnyebb a dolgod) Tiszta telepítés után az energiagazdálkodási lehetőségnél kapcsold ki a hibrid alvást és a gyors bekapcsolást is. (utóbbi nálam azt okozta, hogy visszakapcsoltak a gépek maguktól :) ) Minden drivert le kell tölteni a HP oldalról és telepíteni kell, nem jó amit a windows ad. (pl sata vezérlő) A drivereket írd ki cd-re mert tiszta telepítés után nem lesz hálózatod és usb-d sem.
Ebből következik, hogy ps/2 egér + ps/2 billentyűzettel telepíts!
Én a windows update-ot ideiglenesen kikapcsoltam, ha megköveztek érte, ha nem, de nálunk így jók. A gépek bios verziója és dátuma ugyanaz volt, így nem frissítettem az alaplapok bios-át. (jól működnek egyelőre)
Ja és én kikapcsoltam az uefi/secure boot módot is!!

2016.06.13. 11:34 keltezéssel, Istvan Nagel írta:
Munka közben fagyott le, nem volt köthető semilyen programhoz,
mindegy volt neki, hogy mibe fagyott bele.

2016.06.13. 10:46 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
Amikor lefagynak az használat közben van(menet/munka közben), vagy nem
jön "vissza" alvó módból esetleg képernyő kikapcsolásból?

--
Üdvözlettel:
Fehér Sándor