Mi 31 db. HP ProDesk 600 G2 SFF gépet kaptunk Win 10 home - mal.

Hármat vissza kellett küldeni garanciában, mert 2 hét után egyszerűen nem indultak el.

Az önteszt sem futott le, proci ventillátor, wincseszter nem pörgött fel.

Egyet visszakaptunk, az megy, a másik kettő alkatrészre vár. (Ma beszéltem a szervizzel)

Azt felejtsd el, hogy kapsz a boltban hozzávaló tápot.

Ja, április 14-én jelentettem be a hibát.

Nem vagyok elájulva a Win 10 -től. az 5 évvel ezelőtti TIOP-os HP gépek gyorsabbak a Win7-tel.

--
Üdvözlettel:     Dombai László
Szekszárdi Babits Mihály Általános Iskola