De, sajnos ez van. sima mezei gépbe tettem bele. BIOS látja mindkét HDD-t, debian telepítő nem, csak a pendrive-ot, amiről telepíteném. Amikor beraktam egy másik pendrive-ot a hálókártya drivere miatt, akkor megnéztem a partícionálásnál a szoftveres RAID-et. OTT a két pendrive sdc és sdd néven szerepelt. Mintha ott lenne a két HDD-de valamiért mégsem tudja kezelni.

Egyszerű asztali gépbe rakd át a hdd-ket.
Nem hiszem, hogy úgy sem látja a telepítő.
Ha feltelepítetted, meg mehet vissza a szerverbe.

--
Üdvözlettel,
Neumayer Béla