Ha már nincs veszítenivaló:

Forrasztottál már valamit életedben? Vagy láttál olyant aki igen?

Azért tisztázzunk valamit!

1. Amikor a levelemet írtam a szál eljutott arra a pontra, amikor már már minden "ésszerű, életszerű, szakszerű javaslat elhangzott, az eszköz mégsem akart működni. Szövegértők, figyelmesen olvasók megértették, nincs más ötlet. 2. Ezután, és csakis ezután!!! idéztem be a két sütögetős cikket, mint egy "földönkívüli" utolsó lehetőséget. Nem mint tudományos cikket, egy végső próbát, esélyt. A szövegértők, figyelmesen olvasók észrevették, hogy a levél is úgy kezdődik "HA MÁR NINCS VESZÍTENIVALÓ". Ez tehát azt jelentette számomra, és reméltem más számára is, hogy ha már nincs semmi más lehetőség! 3. Ezek után oktatnak "ki ha én nem" vágyukat jelen témában kiélő kollégák, hogy "tudok-e forrasztani", láttam-e már olyant aki igen", leírják a forrasztás menetét, ... az élőmunka, ... gyártástechnológia... Szövegértő kollégák már tudják, esetünkben baromira mind1, hogy tudok-e forrasztani, láttam-e már valakit, ismerem-e név szerint a 345. kinai munkást BGA chip gyártósorán, stb. Csak a humor kedvéért az előző mondatban elhangzó kérdésekre a válasz: igen, igen, nem.

Kedves személyeskedő kollégák!
Szövegértés!
Jelen oktatási rendszerben az általános iskola 6. osztályától kezdve mérik.
üdv.
bg

ui.
Magam részéről a témát lezártam, az eredeti problémára úgy látom már nem nagyon érkezik már tudományos javaslat?
A személyeskedést mindenki hagyja abba (én is) és tiszteljük egymást!

---