Kedves Kolléga!

Bár azt írtam az előző levélben, hogy lezártam a témát, de olyan szép hosszú levelet írtál, hogy nem szeretnélek megbántani azzal, hogy nem válaszolok:)

Nem szakmai, hanem "világnézeti" eltérés lehet közöttünk!

Egészen biztos, hogy a forrasztás szakértője lehetsz, ezt egy percig sem vitattam, de a vélemény különbség bizonyosan nem erről szól.

Olyan szép példákat írtál, én most a gyógyítással, orvoslással példálóznék. Átvitt értelemben beteg ember - beteg kütyü, tehát megfelelő lehet az analógia.

Néhány alapelv, amivel valószínűleg mindenki egyetért:

Létezik olyan eset, amikor a "hivatalos" orvostudomány nem tud segíteni? Igen. És olyan, hogy az alternatív gyógyászat (természetgyógyászat, akupunktura, stb.) ilyenkor segített? Igen. A "hivatalos" orvostudomány mindig segít? Nem. Az alternatív gyógyászat mindig segít? Nem. Létezik "barbár" (a kifejezést tőled vettem át) orvos? Igen. Létezik barbár természetgyógyász? Igen. A "hivatalos" orvostudomány elismeri az alternatív gyógyászatot? Általában nem. A természetgyógyászat elismeri a hivatalos orvostudományt? Általában igen.

A belinkelt sütögetős cikkeknek (2 db) sem a szerzője, sem a szponzora, sem a menedzsere nem vagyok.

Hasonló sütögetés nemcsak 2 db kering a neten.