Szia!

2017.03.14. 15:34 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
A Firefox 52 verziótól hozott pár "csodás" újítást.
Ha már itt tartunk:
Anno régen volt szó a listán videók (youtube, egyéb egzotikus stb. helyekről) letöltéséről. Asszem Péter ajánlotta a Podcastert, amit azóta is előszeretettel használtam, mert többek között tudott mp3-ba is menteni.
de.... jött a fenti verzióváltás, és a podcasterem nem működik.
Valaki használja?
Néztem a tűzfalat, víruskeresőt, itt semmit nem találtam, az about:configot is nézem, de ott nem ismerem fel, hogy mit kéne keresnem.
Rájött már valamire, hogy miért nem...?
Köszönöm!
bg