Azt jelenti, hogy kimásolod a címsort, megkeresed benne a “youtube” szót, majd
abból törlöd az “ube”-t és csak annyi marad, hogy “yout” meg az eredeti címsor
többi része. Majd egy Enter hatására bejön egy olyan oldal, ahol le tudod
tölteni a filmet v. a hangot

From: Sándor Fehér
Sent: Wednesday, March 15, 2017 3:57 PM
To: Techinfo
Subject: Re: [Techinfo] Firefox 52

> úgy tolthetsz le ha a videó cimsorabol torlódás az ube részt
Bocs, de ez mi akar lenni?

2017. 03. 15. 15:01 keltezéssel, golebri . írta:

  YouTube-ról a legegyszerűbben úgy tolthetsz le ha a videó cimsorabol torlódás
az ube részt. Elvisz egy oldalra és ott választasz MP3 vagy MP4 közül. Nem kell
semmit telepíteni. Nálunk a suliban szeretik.

  2017. márc. 15. 13:54 ezt írta ("Sándor Fehér"
<fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>):

    Szia!

    Én youtube letöltésre a dvdvideosoft freeyoutube nevű szoftvereket
használom.
    Telepítéskor figyelj rá, hogy a szemeteket ne fogadd el és nem teszi tele a
gépedet kéretlen cuccokkal!
    Ha a böngészőt preferálod, akkor a FF 52.ben is működik a netvideo hunter
nevű plugin.

    Üdv!