Nem lemezhibát ír, hanem csak annyit, hogy nem sikerült a parancsot
végrehajtani.
Most keresek még 4.0-s zentyal telepítőt, hogy újra kiírjam.

A logokban semmit sem láttam, egyszerűen annyi szerepelt, hogy a squid
modul állapotát nem lehet lekérdezni.
Még arra gondoltam, hogy egyszerre frissítettek, - az automatikus frissítés
be volt állítva - és ott történt vmi anomália, de az is fura, hogy a
sulinetes net lehalásáig nem volt semmi gond. Csak azért néztem rá a
zentyalra is, mert nem tudtam hol a hiba a netleállásban, elsőre azt
hittem, hogy csak annyi, hogy leállt a proxy modul.
Mondjuk gyanús volt, hogy a https kérések sem mentek.

Ti mit használtok proxy megoldásnak?