A gépek: i3 3220 4gb hdd:500gb
intel xeon, 4gb hdd:500gb
Nincs virtualizáció, hdd-k rendben. AD-be nem lépnek be.

Közben számos próba után (még pfsense előtt, néztem róla pár videót, elég
jó. :)) a tapasztalat az, hogy 4.0-s zentyal ha megengedem, hogy leszedje a
frissitéseket, akkor bármilyen gépen behalt eddig. Ha nem engedem akkor
feltelepül, frissítések után squid modul állapota lekérdezhetetlen.
Egészen addig működik, míg be nem állítok egy netre néző csatolót. Akkor
képes modulok installálása közben is végleg megállni.

Az 5.0 valamiért nem hagyja kézzel konfigurálni a hálózati csatolókat,
ragaszkodik a dhcp-hez. Legalábbis én hiába választottam a kézi konfigot
simán továbblépett kérdés nélkül, hogy akkor majd beállítom máskor. :) Az
is felmerült bennem, hogy a magyarításnál összecserélték a 2 változatot, de
egyrészt angolul is pont ugyanezt csinálta, másrészt meg kipróbáltam a
többi opciót is, ugyanaz lett az eredmény.

Szóval mivel nem volt ilyen szolgáltatás a csatolók felé, ezért nem töltött
semmit, viszont telepítés közben minden gépen megadta magát azzal, hogy egy
szoftverkomponenst nem tud telepíteni. Innen végtelen loop.

Próbaképp adtam neki dhcp-t, így tudott magának tölteni dolgokat és fel is
települt. Most úgy tűnik egy fél órája rendben megy a proxy része is.

Kicsit még várok aztán jön egy pfsense telepítés, legyen alternatíva, ha a
zentyal megint megbolondulna. :/

2017. április 7. 9:32 Fehér Sándor írta, <