"Nem tudom jól értem-e, de itt nem arról van szó, hogy _két_ Közhálós
épület/alhálózat számára is ugyanazt a tartalmat szeretnétek elérhetővé
tenni?"

Kiegészítettem a mondatodat, hogy egyértelműbb legyen. Egyelőre csak egy
SAMBA fájlszerverről van szó.

Most úgy tűnik marad a két hálókártya a szerverben. Most készítem elő az ip
cím váltást az egyik hálózatban. Pénteken DÖK nap lesz, így meg tudom majd
oldani fájdalommentesen. Sajnos nem csak annyi, hogy átírom a dhcp
szerverben a tartományt ;o)

Ha viszont van egy jobb ötleted az említett problémára, akkor szívesen
meghallgatom! Előre is köszönöm!

Üdv,
Venczel József

2017. április 26. 10:52 Csernus-Turza Áron írta, <