Sziasztok!
Van egy régi régi asztali gépe kollégának, ami a következőt csinálja:
rendben megy, majd egyszer csak felpörögnek a ventillátorok CPU és van még
egy ami a házon van, és talán a tápegységé is, ezt nem sikerült kideríteni,
majd a gép leáll.
A hiba nem reprodukálható, csak gondol egyet. Volt olyan, hogy bedugtam a
tápkábelt és már zúgtak is, volt olyan h a boot folyamán, de olyan is, hogy
fél óra használat után indultak meg és olyan is, hogy simán ment több órát.
2 dologra tippelek:
- Az érzékelő téves adatot küld és emiatt pörög fel
-  valami miatt hirtelen megemelkedik a CPU hőmérséklete

Hogyan tudnám kideríteni? Sok időt nem akarok rászánni. Pasztázást lehet
meg lehetne próbálni, de hogyan tudom meg h jó-e amikor ennyire
össze-vissza működik