Az én gépem is csinálja, és nekem az alaplapon vannak púpos kondik. Be kell fejeznem még egy sürgős melót, utána szétkapom átkondizni.

2017.07.19. 10:23 keltezéssel, József Venczel írta:
Szai!

Ha van kéznél egy másik tápegység, ami tutira jó, én kipróbálnám vele.
Sokszor találkoztam már hasonlóan szeszélyesen viselkedő géppel, amiben a tápegység kondenzátorai adták meg magukat és ez volt az oka. Nem biztos, hogy az lesz a gond, de így egyszerűen és gyorsan kizárható ez a rész.
Ha meg mégis ez, akkor tényleg pár száz forintból orvosolható.

Üdv,
Venczel József