Még az jutott eszembe, hogy amikor a hibát kerestem, találtam az Intel
oldalán is olyan fórumot, ami a HD Graphics xxx meghajtókról szólt.
Egyik régebbi driver szintén okozott ilyen problémákat. Érdemes azt is
ellenőrizni, mit rakott fel magának a Windows telepítéskor.
Lehet érdemes lenne azt is frissíteni, ha még nem tetted meg.

2017. szeptember 19. 14:55 Fehér Sándor írta, <