Hát igen nem felejtem el amikor remegő kézzel beforrasztottam az
oszcillátort a Spectrumba, hogy legyen hang a TV-n, félve, hogy
elcseszem a drága, akkor még elég ritka masinát.

Sok különböző gépet, főleg laptopot driverezek, van olyan napi 4-5-öt,
minden másnap, rengeteg időt takarítok meg és nagyon kevés belenyúlást,
utómunkát igényel, de ha van sok idő rá természetesen a egyedi keresés
lehet a legjobb, de úgy is lehet mellényúlni. Inkább csak ha valami nem
úgy megy ahogy kell, akkor van szükség a saját szoftverre.

Üdv.:

 B.

---