2017.11.27. 15:18 keltezéssel, Sándor Fehér írta:
> Amúgy a vezetékes hivások, és mobil hívások egyforma rosszak ?
Többségében 99%-ban magyar mobilhívások AMIK KELLENEK, tehát ezt biztosan állítom, hogy azokkal van a gond.
A vezetékest nem teszteltem alaposabban, mivel nincs rá szükség.

>Magyar mobilokat amúgy nem lehet ~30 Ft. alatt hívni hivatalosan
Hát kapják be ..... Elég gáz, hogy külföldről (sokkal) olcsóbban lehet hazatelefonálni mobilra, mint itthoni viszonyban.
Melyik külföldről?
Ez így általánosságban nem igaz.
Lehet hogy pl külföldi Vodafone -ból Magyar Vodafoneba olcsóbb, de az hálózaton belül van.
Hasonlóképpen a T-Com esetén is elképzelhető a hálózaton belüli hívás.
Vagy ha a külföldinek olyan átalánydíjas díjcsomagja van, amivel minden vezetékes vagy mobil számot ingyen hívhat x percig.

Pl Orange, vagy O2 vagy Free a legnagyobb európai szolgáltatók nincsenek jelen Magyarországon.
Vodafone, és Telenor pedig Európában van kevés helyen.