>eppen ezert irtam, hogy ma mar a radios es a simet kezelo reszt kulonvalasztjak ezekben az atjarokban.  A radios resz kulfoldon van, kulfoldi halozaton, jellemzoen egy szerverhostingban valahol.  A sim kartya pedig melletted az asztalon.  Nem kell kulfoldon lakni, sem >kulfoldre jarni. A rádiós cuccnak, akkor is külföldön kell lennie >>> ergó ez emiatt nem opció mert nehézkes a megvalósítása úgy, ahogyan írtad.

>akkor mi a kerdes?  nosza.  ha arban kijon, akkor hajra.
Lehet ez lesz, de jobb volna egy voip provider.

A végére még egy dolog:
A Reengert nem tudom ismeritek e, a lényeg hogy a legkirályabb és magyar szolgáltató volt ez idáig. Mindig működött, nem akadozott és olcsó is.
Sajnos az utóbbi időben két fő gondom volt vele:
- nem minden publikus ip címről lehet regisztrálni az asteriskel ( üsz tudja engedni hibabejelentés alapján) >>> Ez ok - A hívások nagy része sajnos sikertelen mostanság és ez már egy pár hónapja fennáll. További probléma, hogy párszor előfordult olyan is, hogy egyenlegem még volt, de bizonyos irányokban tudtam csak telefonálni: pl voda ment, többi mobil meg NEM :)
Korábban nem voltak ilyen hibák.
Emiatt a reenger is sztornó.

A mai napon regisztráltam egy ephone-t és stuntcalls-t is. Mindkettőt feltöltöttem a minimális összeggel és elkezdtem tesztelni.
A teszt eredményéről majd beszámolok, hátha valakinek segítségére lesz.
Nekem kezd elegem lenni a voip ezen részéből, nagyon sok munkám van benne eddig.

Köszönöm a hozzászólásaitokat!

Üdv!

2017. 11. 27. 17:10 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
1-2 hívás is elég volna egyszerre.
Mit nyernék a magyar mobilszolgáltatók f*sz* percdíjaival? :(

penzt.  mint emlitettem, minden csak szerzodes kerdese.

Külföldi sim üzemeltetése nem megoldható, messze lakok a határtól stb....

[...]

Láttam már ilyet a diginél és upc-nál.
Magánszemélyeknek is ad ilyet?

ezt toluk kell megkerdezni.  jo penzert adnak barkinek.

kedvező percdíjjal és arra rákötöm a spa3102-t mint voip gw és
trunk-nek konfigolom. Tudom, hogy egyszerre csak 1 hívás mehet ki, de
egyelőre elég.

akkor mi a kerdes?  nosza.  ha arban kijon, akkor hajra.