Bennünket megkérdeztek, gondolom mást , is egy excel formájában. Nem pont
úgy kaptuk ahogy kértük, jön 20 pc, 9 laptop, 1 projektor. Projektor bol
miért nem több? De így is nagy lyukat tömünk be. Azt mondták jön majd a
többi is csak később. Hát úgy legyen!

2017. dec. 1. 17:25 ezt írta ("Nagy Mátyás" <na...@fekete-gyomro.sulinet.hu