Na igen, a táblázat nekünk is megvan, több is jött, mint amire szükségünk
lenne. Ne értsetek félre, én is örülök neki, hogy kapunk, csak a többlet
helyett inkább a közel 10 éves szervereinket cseréltettem volna le. A projektor
azért készített ki, mert azért az oktatási intézményekben a 4:3-os arányúak
sokkal jobban hasznosíthatóak lennének (falfelület, vászon, interaktív táblák)
de erről szerintem senkit nem kérdeztek meg...
Ha engem kérdeztek momentán sokkal jobb megoldás lett volna, ha van egy
listájuk, miket lehet beszerezni, megmondják mennyit lehet költeni és a
vezetőség a rendszergazdával összeülve eldöntik, mire van szükség. A listába
meg lehetett volna több gép, projektor, szerverek, hálózati eszközök,
interaktív táblák, stb.
De ez csak az én véleményem...

Nagy Mátyás

2017. dec. 2. de. 9:44 ezt írta ("Bakos Gábor"
<bakos...@gmail.com<mailto:bakos...@gmail.com>>):