Köszönöm az infókat, és szükséges linkeket! Mi már pénteken beüzemeltünk 20
asztali configot, nyúzattuk a gyerekekkel keményen, eddig jól muzsikálnak
😀 Szerencsére van az iskolának alapítványa, így nálunk nem kell majd
levitálnia az epsonoknak, veszünk konzolokat. Ha azt a listát kapnánk, amit
rendeltünk, jöhet még vagy 4-5 teherautó...