Helló!

Egy helyen a régi wifi-t cserélnék valami komolyabb rendszerre. Azaz
nem külön ap-k és wifi routerek lennének, hanem valami központi
vezérléssel működőre.
Én ezeket néztem: Ubiquiti UniFi Acces Point ebből is van több féle
illetve a TP-Link EAP225 AC1200 Wireless Dual Band Gigabit Ceiling
Mount Access Point. Költség kb 20e nettó per eszköz.
Mindkettőhöz van Központi admin felület.
Mivel nem próbáltam még ilyent, csak a demo felületet láttam. Nem
tudok tanácsot adni. hogy melyik kellene jó. Első körben 2 eszköz
lenne, ha beválik akkor lehet, hogy még vesznek és a többi területet
is lefedik.
Mik a tapasztalatok? Buktatók, konfiguráció változtatás?

Köszönöm.

üdv:
Nyirő Zoli