Szia!

1. Mikrotik
2. wireless-bolt.hu
3. Radius szerver szerintem mindenképp kellene
4. 1darab ssid és kevesebb adminisztráció lesz vele ( a jövőben is)
5. Minden routert egy internetre kössd, vagy ha balance ban vannak, akkor mind a háromra
6. a felsoroltak mindegyikét tudja: központi management stb.
7. STABIL :)

A keret elég lehet 3 darab mikrotik eszközre.
Link:
http://www.wireless-bolt.hu/40027-wireless-soho

Kérdés esetén írj nyugodtan, évek óta mikrotikezek.

Üdv!