Sándor!
A radius szerver nélkül a mikrotik milyen biztonsági beállításokat tesz
lehetővé? Az mennyivel tud többet mint egy "mezei" router? A mac szűrés
ér-e valamit? 1 db ssid-del hogyan megy a 3 router? Milyen beállításokat,
ip konfigurációt javasolsz?
Igaza van Ferencnek, érdemes várni a "csillió forintokra" de addig is egy
egyszerű hálózatot minimális biztonsággal szeretnénk felépíteni.

J.

2018. január 2. 19:01 Sándor Fehér írta, <