Nem tudom, milyen iskola vagytok, ki a "gazda", hol vagytok...

Nem biztos, hogy érdemes arra költeni, amit az állam maga is kiépít,
profi eszközökkel.
2019-re ígérik a teljes befejezést, különböző ütemben.
A Sulinet (NIIF) Nyílt nap előadásai még nem olvashatók/láthatók a
niif.hu-n,
de volt erről szó, és hogy csillió forintokat (EU+kormányzati) szánnak
erre.

---

Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc