Sziasztok!

Én sem vagyok szakértő ....

Szerintem ...

... ez egy munkahelyen kapott munkaeszköz ... amin a tulajdonosnak
(iskola, tankerület, KK, akárki), joga van tudni, mikor ki, mit
csinál. Egy esztergagépen sem barkácsolhat egy munkás saját maga
részére munkadarabot ...

... a gépen lévő saját adataink biztonságos kezeléséért szintén a
tulajdonosak kell a felelősséget vállalni.

... a gépen saját használatra adják (eNapló, iskolai tervező, szervező
munka, stb.). A gyerekek ne dolgozzanak rajta (a saját sem otthon ...)

Szóval ez az én saját véleményem, nem kell egyetérteni :)
Nekem nincsenek titkos dolgaim az iskolai gépeken, bárki bármit nézhet
rajta, ha akar ...

Üdv, Imre

Tóth Imre
Bocskai István Általános Iskola,