Szia!

Az az igazság,hogy a doksiban valahol olvastam, hogy aldomain-nel nem lehet
regisztrálni, márpedig a sulinet.hu-hoz képest minden iskola aldomain-en
van. Én erre gondoltam, hogy ez lehet a gond. De lehet rosszul gondolom.
Most kértem egy sulid.hu domain-t, azzal elvileg mennie kell, pedig ott is
csak aldomain leszünk. Majd meglátjuk?
Felvettem a kapcsolatot egy MS mérnökkel is, de eddig ő is csak annyit
tudott mondani, hogy valahol elrontottam a DNS bejegyzést. Majd megpróbálok
vele is tovább egyeztetni...

Üdv,
Venczel József