Szia!

Azt hogy érted, hogy az "ügyfélszolgálatra" visszaküldött? Milyen
ügyfélszolgálatra gondolsz?
A regisztrálást követően mennyi idő múlva küldték az igazoló e-mailt?

Kipróbáltam, minden működik, de licence-t én sem tudok venni. Egy
pillanatra megjelenik az "Ön nem jogosult szolgáltatás vásárlására,
forduljon a rendszergaudához!" felirat, majd minden eltűnik és hibaüzenetet
ad a rendszer.
Megkérdeztem magamat, a rendszergazdát, és az a véleményem, hogy valamennyi
időnek el kell telnie a domain regisztráció és a rendszer visszaigazolása
között. ;o)
Legalább is remélem így van és előbb utóbb teljesen jogosultak leszünk a
használatára.

Üdv,
Venczel József