Sziasztok!

Probléma megoldva.

Megkérdeztem az üszit és több más mellett ezt válaszolták (a több más, csak
rám vonatkozó adatok):

"Az ilyen jellegű kérések csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül

teljesíthetőek ellenőrzés után, mivel sajnos korábban több eset

előfordult, hogy meggondolatlanul használták ezt a funkciót és ez

negatívan érintette az adott intézmény levelezésének vagy valamely
szolgáltatásának működését."

Tehát nem csoda, ha nekem nem sikerült. Azt írták még, hogy elkészítették a
szükséges bejegyzést és 14:00 után már élni is fog.

Tehát nem árt, ha ezt tudja Walaky, aki bele szeretne fogni az Office365
regisztrációba :)

Üdv,
Venczel József