Kedves Zsolt

Nem tudom, hogy ki tartotta az oktatást, de a kérdésedre van pontosabb
válasz is.
1. Ha kitörlöd a tantárgyfelosztást, akkor kitörölted. attól, hoyg volt
hozzá órarend, vagy értékelés, azok megmaradnak. Ez nagyjából egy éve így
van a rendszerben.
2. Amire gondoltak, az a hivatalos policy, ugyanis utólag jobb a felsőbb
rendszerekben, ha látható, kinek volt még tantárgyfelosztása itt vagy ott,
ÉS ha megmarad neki, akkor könnyebben tud utólag még jegyeket adni a
diákoknak (ha valami kimaradt).
3. Van egy funkció, amivel lehet MÓDOSÍTANI a tantárgyfelosztást, akár úgy
is (ez egy kis jelölőnégyzet alul), hogy a kapcsolódó elemek (pl órarendek,
értékelések is) módosulnak. Ez akkor fontos, ha év végén jön rá valaki,
hogy rossz csoporthoz, vagy tantárgyhoz adták a jegyeket (pl Biológia volt
és Biológia és egészégtan kellene).

Üdv,

Gábor