Kedves Gábor!

Jobb szeretem a Sport csokit. És annak nem kell hűtőház!
Hagyjuk már ezt az egészet. Mozanapló kb 40ezer forint /év. Ugye figyeled!
Per év. És lehet nem lehet mérőóraállás bejelenteni rajta keresztül, vagy
diákolimpiára nevezni, vagy sok olyat, amit a kréta tud, de alapvetően egy
naplóra van szükségünk elsőkörben és azzal vannak gondok Krétában.
Emlékszel ugye, amikor említettem, hogy pl nem jól kezeli a
létszámadatokat, vagy nincs bent normális felhasználónév generálás, vagy az
elmaradt órák lekérdezése 14 kattintásomba került. Ezek javítva lettek, de
továbbra is, ha néha belépek, mindig találok valamit, ami nem
felhasználóbarát. És igen, mint mezei felhasználó (pedagógus, szülő)
rendben van, de admin oldal.... Nos ott még elég körülményes.
Továbbá ez a több szerveres dolog, amik ha úgy van kedvük szinkronizálnak,
ha nem, akkor meg nem? A hibáról tudnak a jelenlegi fejlesztők, megoldás
nem tudom van-e azóta.

Újra csak ismétlem. Nincs baj ezzel. hogy már ki tudja mióta tesztelgetjük,
de kötelezővé csak akkor kellene tenni, ha már elég jó biztonsággal
működik. És meg kellett volnanézni jól működő rendszereket és az alapján
indítani eleve a fejlesztést.