Ha viszont van helyi hűtőház, abban nem csak túrórudit lehet tárolni, hanem
más szükségletek kielégítésére is szolgál.

Én csak szülőként ismerem a KRETA-t, úgy nincs semmi bajom vele, szépen
működik, jók a funkciói. Nálunk hétfőn lesz valami okítás erről a
szoftvercsodáról, ahová engem is "delegáltak", bár nem tudom miért, mert
itt én vagyok a helyi hűtőházas és amennyit eddig hallottam róla, nekem nem
lesz dolgom vele. Legfeljebb, hogy a böngészőkben beállítom kezdőlapnak,
ahol nem tudják a kollégák.

Üdv,
Venczel József