Ma munkaidő végén felhívtak, végig beszéltük az utat hazafelé. Reggel meglátom
mire megyek be, remélem úgy lesz amit megbeszéltünk. A scriptjeik furán mennek,
mert a szerver portomat letette downba, mivel a szerver akkor ki volt
kapcsolva. Ami meg up-ban volt, az meg mind trunk port lett. Kivéve a 7est
persze. Érdekes…

Minden esetre megkértem a szükséges beállításokat, reggel ellenőrzöm és
délelőtt majd keresnek. Viszont a publikus címeim mentek a kukába, nem tudják
visszaadni. Köszönhetően annak, hogy a szerver nem ment a scipt futásakor. Azt
meg sem kérdeztem, most jutott eszembe, hogy akkor csak az az egy cím maradt
volna meg? Pedig nekem most hogy nincs port forward kell több is.

A vendég wifi pedig tényleg hasonló lesz mint ami a vonatokon van. Kód nélkül
menni fog. Volt anno kódos variációról is szó, de valaki elvetette. Mondtam,
akkor jó lenne majd a dashboardon kikapcsolhatóvá tenni. A gyerekeknek ez maga
lesz a kánaán. Ráadásul anonym azt csinál amit akar…

Viszont holnap első dolgom lesz (ha nem felejtem el) megnézni, hogy a p….a.hu
tényleg szűrve vagyon-e, mert elvileg a tartalomszűrés is üzemel.

Zsolt