DNS mehet, nekem azt mondta a kolléganő, hogy lehet félre értettétek egymást,
bármikor bele tudja nyomni a konfigomba, csak nekem még nem szükséges.

Én kaptam publikust, csak nem tudtam ugyanazt visszakapni. 1 éve átmenetileg
nem ment a szerver, ezért elvették, de kaptunk ismét 5-öt. Szerintem ha most
kell, akkor adniuk kell, az irreleváns, hogy eddig nem használtad. Mert meg
tudtad oldani port fowarddal. Egyébként benne van a tervek között, hogy a port
forward vissza térjen, csak mos van ezer más még. Nem tudni mikor lesz, de
szeretnék. Remélhetőleg nem vétőzza meg senki fentről, ez utóbbi mondatot már
én tettem hozzá, ők ilyet nem mondtak.

Tartalomszűrés az megy, csak szóltam nekik, inkbb magyarul kommunikáljon, mert
akkor hozzám szalad mindenki.

Ma jöttek, hogy elment az áram egy másik suliban, jöhetnének-e szerelni.
Mondtam azonnal állhatnak be J APk is itt vannak de switch még nincs, így nem
tudjuk használni őket egyenlőre. Még nem tudjuk mikor jön switch.

Zsolt