Sziasztok!

Új vagyok itt és a a szakmában is, ez a második tanévem.
Remélem nem gond, röviden vázolnám a helyzetet,melyből adódnak a kérdéseim
is.

Mikor átvettem a helyet az előző rendszergazdától (aki lelépett külföldre
és szinte semmi iránymutatót nem hagyott itt nekem) úgy nézett ki a
helyzet, hogy bejött a net egy UPC modembe, onnan ment a Sulixerverünkbe és
ezen keresztül szét a suliba. A sulixerver intézi a teljes belső
hálózatunkat a nettel együtt.
Aztán tavaly ősszel hoztak egy sulinetes routert a UPC modem és a
sulixerver közé. Készült egy átadási jegyzőkönyv és ennyi.
Az első gondom, hogy még sosem léptem be a Dashboard felületre és nem is
tudok. Ugyanis semmi információm nincs a belépési adatokról. Aztán nagy
nehezen kiderítettem,hogy iskolánknak van adminisztrátori e-mail címe, de
nem tudom hozzá a jelszót.
Kaptam egy linket,ahol a sulinetes router VPID azonosítóját és
sorozatszámát beírva elvileg lehet új jelszót kérni/generálni, de mindig a
"A megadott adatok alapján a jelszó megjelenítése nem lehetséges" üzenet
fogad.
Így jelenleg nem tudok belépni a SulinetAdmin Dashboard-ra,hogy aztán
rendszergazdát (magamat) felkérjem a router menedszelésére.
Nyár végén kiépült az új wifi hálózat is nálunk,és ugye már csak ez miatt
is jó lenne,ha elérném a felületet.
Írtam már jó pár e-mailt ez ügyben ide-oda,de konkrét megoldást nem kaptam.

Javaslat,ötlet?

Nagyon szépen köszönöm!

Írtam már jó pár e-mailt ez ügyben a

--