Igen, közvetlenül a a cisco routerre csatlakoztam és nem ment a dolog.
De ezt leírtam nekik levélben is, és mikor tegnap beszéltem  az
illetékessel,képben volt,hogy küldtem nekik levelet,mert tudta azt is,hogy
küldtek ki nekem egy dashboard tájékoztatót. Amivel persze nem mentem
semmire,mert azokat már mind olvastam a mindenféle oldalon meg
dokumentációkban.
Akkor lehet újra telefonálás lesz...

Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 27., Cs,
10:39):