Mivel nem nagyon válaszoltak a leveleimre,végül felhívtam őket. A hölgy
nagyon kedves volt,felvette az adataimat és pár órán belül hívott is vissza
egy, az ügyben kompetensebb személy.
Na, Ő már nem volt olyan kedves,elég unott volt (kb. miért zavarom ilyen
hülyeségekkel).
Elmondtam neki,hogy nem tudunk belépni a dashboard-ra mert nincs semmink
hozzá, csak egy ....@adminmail.sulinet.hu e-mail címünk.
Azt mondta,hogy újra kell regisztrálnunk, a webmail.sulinet.hu oldalon,
aztán elköszöntünk.
Na most,ez az oldal felhasználónév-jelszó párost kér,regisztrációs
lehetőség nincs, így ugrott ez a buli...
Az elfelejtett jelszó igénylésnél (ahol a végponti azonosítót és
sorozatszámot kell megadni) továbbra is a "A megadott adatok alapján a
jelszó megjelenítése nem lehetséges." üzenet vár.
Végképp nem tudom, lehetséges olyan, hogy mi még nem vagyunk jogosultak a
dashboard belépésre?
Vagy van olyan oldal,ahol tudok egy teljesen új regisztrációt kezdeményezni
(esetleg a végponti azonosítóval és sorozatszámmal, vagy bármivel...)?

Köszi szépen!

Mészáros Zsolt <li...@tigriselektro.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept.
20., Cs, 9:45):

> Szia!
>
> Üdv köztünk!
>
> Most eléggé elvannak havazva a wifi fejlesztések, új router configok, és a
> dashboard miatt, így lehet, hogy hosszabb időbe telik mire válaszolnak.
>
> Szerintem hívd fel őket: (06-1) 450-3080
>
> Végponti azonosítódat, intézmény nevét, címét, a Te nevedet,
> telefonszámodat és e-mail címedet fogják kérni. Felveszi a hölgy a
> hibajegyet és vissza fognak hívni telefonon.
>
> 2018. 09. 20. 8:24 keltezéssel, László Balázs írta:
>
> Írtam már jó pár e-mailt ez ügyben ide-oda,de konkrét megoldást nem kaptam.

> [...]

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu