Sziasztok!

Megerősítést és tanácsot kérnék. Ha jól tudom az állam még mindig
diáklétszámhoz köti a rendszergazdák számát. 750 felett finanszíroz 2
állást.
Nálunk épp a határ alatt vagyunk. 735 diák (ált suli, gimi, szakgimi)
illetve van egy óvodánk ~130 fővel, nem tudom ez utóbbi beleszámít-e.

Viszont, van 4 telephelyünk, épülőben az ötödik.
4 fizikai szerver 200+ gép és laptop
100+ egyéb eszköz (hálózati nyomtatók, scannerek, routerek, stb)
30 teremben digitábla, +1 okosterem 25 tabbal

Gépparkunk már öregedő és vegyesvágott típusokból jön össze.
Lassacskán a munkaidőm egészét a karbantartások teszik ki. (ebből 30%
értelmetlen javítás, gyerek lehúzza a sulirádiós hangszóró vezetékét,
koleszokban kikapcsolják az apkat... és hasonló bosszantó hülyeségek)
Fejlesztésre és fontos feladatokra már igen szűkös az időkeret,
augusztustól eddig 58 túlórám jött össze, de most kezdek besokallni.
Mivel lehet rávenni a főnököket, hogy vegyenek fel +1 teljes állásos rg-t?
(hogy találunk-e az más kérdés...)
Kinél mi a helyzet létszám / eszközszám / rg státusz?

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*