Szia!
Szerintem ez a gépmennyiség+ telephelyek igazolják a 2 státuszt. Az óvodát
meg kell nézni.
Ha a főnök nem hajlandó rá, Ha a főnök nem hajlandó vegyél fel sulinetes
protokoll-t, egy napon belül visszahívjuk.
Esetleg kialkudni, legalább felet, vagy háromnegyed státuszt adjanak.

Együütérzéssel: Czita Zoltán

Zoltán Kurucz <zoltan.kur...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 15.,
H, 12:33):