Nem nem. Szerintem félreértetted. Nálam van egy sulixerver ami a publikus-on
lóg, ő biztosítja az iskola számára a dhcp-t is többek között így nem gond, ha
valakinek fix ip kell. Amíg saját wifi hálózatunk volt (részben még most is
meghagytam, a fele AP még működik a kritikusabb helyeken, pl tanári) nem volt
gond elérni a nyomtatókat például egy tanári laptopról wifi-n keresztül.
A gond ott kezdődik, hogy az eduroam-os wifi és a publikus között kellene
átjárhatóság. Ami alapban nincs. De úgy láttam, hogy az új dashboard-on már
lehetőség van erre is. Csak én még nem mertem kipróbálni…