Csak akkor, ha nincs szervered.
Ebben az esetben VPN. Ha jól tudom, nálunk tuti így van. És többször
ráerősítettek, hogy NAT-olt hálózatba nem célszerű megtenni, mert router
konfigot kell módosítani a szerveren kívül és az egy következő frissítéskor
felülíródik, azaz újra be kell állítani

György Gál <george730...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 21., Sze,
4:59):