Tiszteletem a Listának!

Tárgybéliben nem találok sehol útbaigazítást, ezért kérném a segítségeteket.
Idén még többen jelentkeztek informatika érettségire, s nincs is annyi
gépünk a géptermekben, ahányra szükség lenne.
IKT termekből kell kivennem notebook-okat, hogy legyen egyáltalán tartalék
gép is.
Nem tudom hányat vegyek ki, ezért szeretném megkérdezni, hogy van-e erre
vonatkozóan valami előírás?
Átlapoztam a vizsgára vonatkozó dokumentációkat, de nem találtam erre
vonatkozó előírást.
Eddig mindig tudtam 2-3 gépet biztosítani termenként, de most minuszban
vagyok :(
Igazság szerint eddig még sosem volt rájuk szükség, de hátha most épp
lesz...
Ráadásul géptermi gépünk is ment nemrég tönkre, meg IKT-s termi is. Egér is
kevés...
A diákok elhelyezése is kérdéses. Az egyik terembe, ahol nincs csak két
konnektor 19 gépet kellene berakni, hogy elférjünk. Elosztókkal fogom
megoldani, de kérdéses, hogy bírni fogják-e a terhelést :/

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,
Venczel József