Sziasztok, nálunk is 3-4 teremben szokott zajlani az infoérettségi,
esősorban a speciális törvényi előírások (távolság a vizsgázók között,
monitorokra való rálátás, stb.) miatt. Rengeteg hosszabbítóval és
elosztóval oldjuk meg, eddig még nem volt probléma; igaz, a gondnok
segítségével szoktunk arra figyelni, hogy egy kismegszakítóra hány
munkaállomás kerüljön. Tartalékgép termenként egy van, ha több kell,
laptopokkal oldjuk meg.
Üdv, jó munkát!

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 11.,
H, 20:25):