Nem, ebben:
http://dload.oktatas.educatio.hu/erettsegi/nyilvanos_anyagok_2019tavasz/agazati_szakmai/infism_agazati_emelt_kh_kozep_gyakorlati_rendszergazdafuzet_2019maj.pdf

A számítógépek előkészítése fejezet harmadik bekezdés.

2019.02.20. 11:37 keltezéssel, József Venczel írta:
Szia!

Ebben gondoltad?

http://dload.oktatas.educatio.hu/erettsegi/nyilvanos_anyagok_2019tavasz/info_rendszergazdafuzet_2019maj.pdf

Sajnos nem találom benne, tudnál segíteni hol keressem?
Jó lenne dokumentummal is alátámasztani amit mondok.
Fontos lenne.
Köszönöm!

Üdv,
Venczel József