Ha az ebayról van a telefon, akkor előfordulhat hogy nem ismeri az összes magyarországi 2G 3G és 4G frekvenciát, pl a 900, vagy 1800 MHz-t. Magyarországon a 900MHz általában vidéken, és utak mellet, még az 1800 MHz a városokban használatos. De a SIM kártyával is lehet gond, mivel abban van tárolva hogy milyen frekvenciákat lehet használni.
Ezt leginkább egy másik telefonnal lehet kipróbálni.
Nekem az UPC mobillal volt hasonló gondom, és a szolgáltató azt állította, hogy nincs semmi gond a SIM kártyával. Kénytelen voltam elveszteni, és fizetni egy ezrest. De ha annyira régi a SIM kártya, hogy nem lehet kitörni micro SIM-nek, akkor ingyen kicserélik.