A miénk 4813-s, Gearbest-ről rendelve anno. Onnan tudom, mert tavaly amikor
frissíteni terveztem az öregecske Miui-t, akkor megnéztem, de annyi
rémtörténetet lehetett olvasni a tönkretett telefonokról, hogy nem mertem
megpróbálni (már a megfelelő ROM-ot sem sikerült megtalálni...).

Köszönöm a részletes választ, akkor a "tűrd édesem, már úgyis tudod a kódot"
lesz a megoldás.
Egyébként ez a véletlenszerű újraindulás nyáron 1-2x előfordult nála, illetve a
banki kapcsolattartója állítja, hogy augusztusban többször próbálta hívni
asszonykámat, de a telefonban nem látni nyomát sem a fogadott, sem a nem
fogadott hívások között (asszony szerint NEM hívta, legalábbis Redmi nem
jelzett)

Új telefon beszerzése tervbe van véve, de nejemnél ez nem olyan egyszerű
feladat, egy hajszárító vásárláson heteket tud őrlődni...