Hű a jó öreg redmi2... De szerettem annak idején. Van még most is 2 a fiókban. A 2014811 (China Unicom) és a 2014813 (China Telecom) a két leggyakoribb ami bejutott az országba. A 811 a 4G-ből az 1800 és 2100 frekit tudja, 3G-ből 900/1900/2100-at. A 813 4G-ből 1800/2600-at, 3G-ből 850/1900/2100-at. A voda a 3G dumát 900-on tolja, a 4G-t leginkább 800-on, de pár helyen van 1800 és 2600 is. Esetleg meg lehet próbálni 2G force-t beállítani (akkor meg nem lesz mobilnet).

De lehet hardver probléma is, a flash chip szokott gyengélkedni a redmi2-ben, eleinte ez jelentkezhet spontán rebootok formájában. Olyankor meg kéri a pin kódot. De sima szoftver bugtól is csinálhatja a rebootokat, akkor egy factory reset és újra belakás helyre teheti. Látatlanban nagyon nehéz bármit is mondani.

Lassan érdemes lehet váltáson gondolkozni. Pl. a redmi 7A nem olyan drága, 37 körül van pl. a turbado-nál. És a beépített átköltöztetővel át tudja nyomni a dolgait az újra, vagy a ShareMe app-al (lánykori nevén Mi Drop).

https://turbado.hu/telefonok/xiaomi/xiaomi-redmi-7a-32gb-2gb-dual-sim-black-eu
https://turbado.hu/xiaomi-redmi-7a-dual-sim-2gb-ram-32gb-red-eu

(szerintem a 16GB-ost nem érdemes venni 1-2e-el olcsóbban)