Rákerestem hogy mi ez az RTRR.
Real Time Remote Replication.
Real Time.
Ilyen szempontból nem értem a kifejezést, hogy máris indul a másik. Milyen másik? A Realtime az folyamatosan megy, nem kell "elindítani", ahogy változik a replikálandó mappá(k)ban valami, már szinkronizálja. Be kell állítani a megfelelő mappa párokat, módnak "Real-time", és utána magára hagyni a rendszert. És akkor szerintem működni fog.

A felvetésben említett eset nekem nem logikus realtime esetén, az scheduled job esetén szokott bekövetkezni. De annak nem sok értelme van ha rendelkezésre áll a realtime.

https://www.qnap.com/en/how-to/tutorial/article/protect-qnap-nas-data-with-real-time-remote-replication-rtrr/