Hello!

> Rákerestem hogy mi ez az RTRR.
> Real Time Remote Replication.
> Real Time.

Így igaz. A nevéből valóban a ténylegesen, azonnali, (amint változik valami)
szinkronra lehet gondolni.
Azonban a HBS (Hybrid Backup Sync), ami ezt végzi, távoli NAS esetén nem ad
ilyen lehetőséget, mint az általad beidézett QNAP portálon lehet olvasni. Amit
ott leírnak az External Backup néven fut és külső USB eszközre vonatkozik.
Bármennyire is azt írják, hogy távoli eszközre.
Távoli NAS-ra csak a nincs ütemezve (kézi szinkron), az egyszeri szinkron és az
ütemezett (napi, heti, stb...) szinkron választható.
Ezért írtam, hogy be sem fejezi, amikor már ismét indulnia kellene.
Lenne még az RSync, ami hasonló, de tényleg csak hasonló, viszont az lassabb.

> A felvetésben említett eset nekem nem logikus realtime esetén, az
> scheduled job esetén szokott bekövetkezni. De annak nem sok értelme van
> ha rendelkezésre áll a realtime.

Realtime csak a nevében az. ☹

> https://www.qnap.com/en/how-to/tutorial/article/protect-qnap-nas-data-
> with-real-time-remote-replication-rtrr/