kapunk-e automatikusan, kérhetünk-e nagyobb sávszélességet

Sávszélesség emelési kérelem, indokolni kell, az igazgató kérelmezze: https://sulinet.niif.hu/dokumentumok

Kitartás, mert lassan fog kialakulni.
És akinek elvileg nem kéne, de mégis? A dashboard-on gigás net van nekünk beírva, de még mindig az ősi cisco van kint amin ~140 megánál több nem jön, felfelé meg 100 se. Tehát bővítést nem kérhetünk, de kb. a 7x sebesség lenne a névleges közelében. Így is sokszor úgy belassul, hogy órán csak nézik a homokórát. ~300 géptermi gép, reggel 8-tól este 6-7-ig 90% feletti kihasználtsággal, plusz a saját wifin 300 körüli saját eszközzel. Én nem vágyom erre az új eduroam-ra, korlátozás nélkül ennek még nekiesne plusz a közel 800 diák, akkor már tényleg csak a szakszerű és gyakori vállvonogatás marad (bár már most is csak azzal tudom segíteni az ügyet, amikor jönnek hogy milyen lassú a net). Ráadásul most kitalálták, hogy a helyi megosztásokat inkább feltolnák azure felhőbe. Én elmondtam róla a véleményem, aztán majd kiderül. Maximum már reggel indulás előtt elkezdem bemelegíteni a vállam, vagy elmegyek a teszkóba kocsit tologatni egy kicsit több pénzért...