> Csatlakoznék ismét e szálhoz egy kérdéssel:
> Nálatok is utóbbi időben gyakrabban kell újraírogatni az eduroam
> user/pass párost? (max 1 napig okés bármilyen windows-on, android szifon
> az jó nem csinálja ugyanezt)
> Másnál is ez a helyzet?
> Van aki kitalált már valamit? Üdv!

Nálunk a korábbi időkben volt ilyen, de mostanában nem tapasztaltam (több
iskolában is dolgozom). Még az is, ami régebben minden egyes bekapcsoláskor
elfelejtette (EFOP-os laptop), idővel "megjavult". Egy iphone csinálja még
azt, hogy ha "lepihen", utána nem csatlakozik fel automatikusan.

Viszont egy helyen olyannal szembesültem, hogy ha eduroam csatlakozással
akarok feltölteni nagyobb anyagot (több száz megabájt), akkor egy idő után
lecsatlakozik a hálózatról. Kis utánajárással kiderítettem, hogy csak azt
az AP-t lövi le, amelyikre éppen rácsatlakoztam. Ilyenkor az AP
státuszledje villog.  Természetesen rácsatlakozik a gép a következőre, de
ott is ugyanez lesz a helyzet. Kis idő után helyreállnak az AP-k.
Kipróbáltam, mikor senki nem volt bent a suliban, de akkor nem produkálta
ezt a jelenséget. Ezek szerint összefüggésben van a leterheltséggel is.
Ügyfélszolgálatnak még nem jeleztem a hibát, egy-két dolgot még kipróbálnék.

Tarlósi Pál
*rendszergazda*
*Taszári Körzeti Általános Iskola*
*20/436-92-10*